۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

ابو حمزه - ۳۷



٣٧ -
سَيِّدِي إِلَيْكَ رَغْبَتِي وَإِلَيْكَ رَهْبَتِي وَإِلَيْكَ تَأْمِيلِي وَقَدْ ساقَنِي إِلَيْكَ أَمَلِي وَعَلَيْكَ ياوَاحِدِي عَكَفَتْ هِمَّتِي وَفِيما عِنْدَكَ انْبَسَطَتْ رَغْبَتِي وَلَكَ خالِصُ رَجائِي وَخَوْفِي وَبِكَ أَنِسَتْ مَحَبَّتِي وَإِلَيْكَ أَلَقَيْتُ بِيَدِي وَبِحَبْلِ طاعَتِكَ مَدَدْتُ رَهْبَتِي، يامَوْلايَ بِذِكْرِكَ عاشَ قَلْبِي وَبِمُناجاتِكَ بَرَّدْتُ أَلَمَ الخَوْفِ عَنِّي فَيامَوْلايَ وَيامُؤَمَّلِي وَيامُنْتهى سُؤْلِي فَرِّقْ بَيْنِي وَبَيْنَ ذَنْبِي المانِعِ لِي مِنْ لُزُومِ طاعَتِكَ
٣٧- ترجمه موزون دعاي ابو حمزه:
الف -
من گرايش بر تو دارم اي خدا
بيم و اميدم همه سوي شما
آرزوهايم مرا سويت كشاند
همتم بر درگهت ، يارب نشاند
گسترانده دامن شوق مرا
خوبي بنهفته در كوي شما
آن همه بيم و اميد خالصم
باشدي تنها براي خالقم
مهر من الفت گرفته با شما
دست من در بند فرمان شما
زنده باشد اين دلم با ياد تو
با دعا و ذكر و هم تسبيح تو

٣٧- ترجمه موزون دعاي ابو حمزه:
ب -
سوزش اندوه و ترس و غصه را
من همي تسكين دهم با صد دعا
اي تو اصل و منتهاي هر منا
آخر هر آرزويم ، اي خدا
خود جدا كن بين من با هر خطا
كو شود مانع ز هر امر شما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.